jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

choklad-abstinens

Kategori: Allmänt

Solen skiner även idag så humöret är på topp...
Det gick jättebra på barnkliniken idag, de va som vi trodde.. Liams mage!
Efter som de har blivit mycket bättre me bajseriet så tyckte hon att vi skulle fortsätta med våran mjölkfria diet tills Liam är cirkus 9 månader..
Funderar allvarligt på att sluta amma för jag har riktigt sug efter choklad.. tänk en 200g marabou choklad..!! de knuller i mun som vi brukar säga=)

Det blir inte heller någon röntgen, hon undersökte lilleman o sa att vi hade en fin o frisk liten pojk, vilket känns jätteskönt! Så nu är allt frid och fröjd igen!

Kom precis hem efter att ha varit på babysim. Idag var Liam i sitt esse o har skrikit av glädje i säkert en timme.. T.o.m dyken gick bättre idag o vi tog fler undervattensbilder.. har inte fått dem än dock!
Så skönt att se att han mår bra igen lilleman=)
Liam har deckat i vagnen o jag skulle inte ha något emot att slockna nån timme.. men han ligger ute så jag springer o kollar till honom stup i kvarten så de blir nog ingen vila för min del!

Kanske borde baka lite muffins o koka en kopp upp-piggande kaffe=)

Kommentarer

  • charlotte säger:

    ja så skönt att det inte blev nån röntgen, det var ju det jag trodde. jag fattar bara inte hur en läkare kan vara så trög och vilja göra nåt sånt innan ni provat andra utvägar... jaja skönt iaf för liam att han slipper´t.
    klart du ska sluta amma om du är sugen på choklad. han är ju stor nu din grabb och klarar sig säkert utmärkt utan dina patts :)

    2008-04-04 | 17:51:58
  • Evelina säger:

    Tror jag oxå att han gör, bara de att han inte tar den mjölkfria ersättningen så jag får väl prova med mjölkfri välling=)
    Imorgon ska jag jobba hela dagen så då får han äta mat!

    2008-04-04 | 21:21:55

Kommentera inlägget här: