jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En helt vanlig dag..

Kategori: Allmänt

Har inte varit på nått vidare blogghumör de senaste dagarna, och de håller i sig även idag..
Men några rader ska jag väl kunna printa ner innan de blir sofflocket..
Tobbe jobbar och Liam sover så jag ska lägga mig ner på soffan o bara njuta av att vara helt själv.. är så skönt ibland!

Tobbe, jag och Liam va nere på stan idag på förmiddagen, en ny klädaffär har öppnat för Killar/män så Tobbe ville spana in läget.. Skulle även hämta Tobbes jeans på cheap monday som de hade sytt upp till honom..
I väntan på att affärerna skulle öppna (som småbarnsförälder är man uppe innan affärerna ens har öppnat) njöt vi av solen vid kanalen..
image83

image84

image85
Våran lilla familj..

Har även hunnit med att träffa Gordan och Mille idag, alltid lika roligt=)

Mille är nog en utav de gladaste bebisarna jag har träffat.. Han bara skrattar hela tiden..
De roligaste va att han va hur trött som helst när han skulle äta så han somnade sittandes i stolen..


Bildbevis=)


Två glada killar..


De va allt för idag, nu ska jag inte soffan o ladda inför American Idol och därefter Prison Break..
De bästa av allt är att min favvoserie börjar imorgon.. Desperata hemmafruar.. Vad jag har längtat!!

Jag har fått dille på Wasas kanelknäcke..
kändes helt konstigt att ha kanel på knäcke i början, men nu kan jag inte få nog=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Va kul att träffa er oxå idag=) Känns som att d va längesen!!
    Shit va ball d va när han somnade sittandes...måste ha varit allt skrattandet =)

    2008-04-14 | 21:26:56
  • Evelina säger:

    Säkert var de allt skrattande=)
    Asball när han somnade, har aldrig varit med om ngt liknande=)

    2008-04-14 | 21:40:14
  • klara säger:

    Hje vännen!
    Helt missat att höra av mig. Eller snarare inte haft tid att ses. Tyvärr! Hur ser det ut för er nästa vecka?!?!? Tänkte kanske att vi kunde ses en heldag då? Promme på morgonen och lurre på balkongen här kanske?!?!? Vad sägs. Kan nu på fredag med i och för sig, annars kan vi måndag och onsdag efter VV vägning för på torsdag bär det av på överraskning. Johan vet inte om det än men vi ska till Stockholm:)
    Förresten, kollade kommentarerna och såg att du ville ha en grå mössa. Motiv på mössorna som finns är moln, hjära, träd och stjärna. Vad önskas??? Har två färdiga med moln men de är bruna och svarta med orange moln? Vill du hellre ha en grå fixar jag självklart det!

    Skulle vara jättekul att ses!!! Har saknat er och ditt goa skratt!

    Kram på dig o lillen från oss...:D

    2008-04-15 | 10:59:02

Kommentera inlägget här: