jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

F-kassan

Kategori: Allmänt

sitter i telefonkö till försäkringskassan.. ovanligt att de är kö.. INTE!!
Att de inte anställer mer folk eller gör ngt åt problemet.. ALLA som jag vet hatar försäkringskassan för att de alltid strular och är problem me dem..
Jag har i alla fall glömt att friskförklara mig sen förra veckan så de kommer säkert att bli sura för de men vadå, alla kan väl glömma!?!

Har varit ute och prommenerat i regnet, inte speciellt roligt eller skönt o blöt blev jag..! Varför ska de regna just idag när jag är ute på långprommenad? Tidigare i veckan när jag har städat och tvättat så har de varit strålande sol.. Typiskt!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ja, den där jävla försäkringskassan..

    2008-04-16 | 17:23:12
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    såg att du med hade bloggat om samma sak.. hur kan ens plats 121 existera??
    vad hände med kundservice??

    2008-04-16 | 22:12:58
    Bloggadress: http://jonssonevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här: