jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

lite snabbt...

Kategori: Allmänt

Oj vilken stressdag de har varit så här långt denna dag.
Imorse stressade vi allihopa med att hinna packa inför helgen, handla lite småsaker, fixa i nya bilbarnstolen i bilen, tvätta, bädda, diska och laga mat.. innan kl ett för då kom Gordan o Mille för att hämta oss och gå på sångstund på öppna förskolan!
Vi hann med allt så klart men resultatet just nu är en TRÖTT mamma!!
Mammorna från föräldragruppen följde me hem efter sångstunden för att fika o snacka lite skit.. så det har varit fullt ös med alla barn fram tills nu.
Liam grät sig till sömns, så trött va han!
Önskar att jag me kunde lägga ner mig lite men måste väcka lilleman om han ska kunna sova ikväll, plus att jag måsta o handla specialgröt till Liam som jag inte är säker på att de har i Vimmerby (fanns inte på ICA sist vi va "hemma") och hitta en födelsedagspresent till min pappa.. vilket känns väldigt jobbigt just nu!

Ikväll blir de sängen tidigt, har jag i och för sig sagt varenda kväll och ändå sitter jag uppe och väntar på Tobbe..
Men ikväll så..;)

Off to down town!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Tänkte på det där med gröten.. Är det den mjölkfria ni ska ha? En kompis till mej som jobbar på konsum här i stan (som förövrigt har en son som är lika gamal som våra) beställde hem sådan gröt för hennes grabb är allergisk mot mjölken..
    Så om det inte bara var ett paket gröt som kom hem, så finns det där..
    Oj, vilken lång förklaring det här blev.. ;)

    2008-04-17 | 18:13:22
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Haha.. bra att veta..
    men jag köpte med för säkerhets skull=)

    2008-04-21 | 21:56:40

Kommentera inlägget här: