jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

LYX..

Kategori: Allmänt

Jag har slutat amma idag så till helgen blir de att frossa i choklad.. de ser jag fram emot=)

Tobbe och jag har bokat bord på St Markus Vinkällare på lördag så vi ska gå ut och äta gott o dricka massa vin, vi är även bjudna på en 25-årsfest på La Grappa (mitt jobb) så ett par drinkar ska nog oxå hinnas med=)
Toja har lovat att vara barnvakt.. hon har även lovat att ta lilleman ett par timmar på söndagen så att vi ska få sova.. LYX!!
Ska bli sååå skönt att komma ut lite, bara vi två!!

Va precis och kollade till lilleman i sin säng, han har verkligen vänt sig om till mage och somnat så.. har aldrig tidigare hänt!!
Han är för söt, våran lilla prins!!

Kommentarer

  • charlotte säger:

    varför fick jag för mig att det var nu i helgen du skulle komma hem... det är ju inte förren nästa i så fall och då är jag ledig hela helgen.

    hur känns det med amningen då? verkar det som att liam är patt-sugen eller? :D
    gött med choklad iaf...

    2008-04-10 | 08:07:12
  • Evelina säger:

    gutt att du är ledig nästa helg i så fall=)
    liam verkar ganska lycklig av att enbart få mat.. tutten va ju inte så intressant längre, mycket därför jag slutar me..
    har inte ätit choklad än dock.. får bli i helgen=)
    kram

    2008-04-10 | 10:13:00

Kommentera inlägget här: