jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

utbuktningar..

Kategori: Allmänt

Lilleman sover och Tobbe är ute o springer.. själv sitter jag här i snorar o nyser omvartannat..
Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk tills på lördag!!

Idag blir de storhandling, de är typ tomt i kylskåpet så de behövs..
helst av allt skulle jag bara vilja bädda ner mig i soffan, under ett stort täcke o kolla på en film som man redan har sett en sisådär 10 ggr innan (mycket lättare att somna då...)
Men de blir till att stoppa i sig ett par panodil istället..

De värker i min utbukningar framåt, de är sprängfyllda o gör jätteont!! är de meningen att man bara ska sluta amma sådär o sen ska allt va bra??
Är rädd för mjölkstockning, för de vill jag verkligen inte ha igen!!

Kommentarer

  • Conte. säger:

    Halla dar, ungdomar! Bra att ni ska fa ga ut och kaka lite for er sjalva pa lordag ju. Det kan ni behova. Jag har nu blivit sjuk. Igar kandes det som att jag hade fatt feber, men nu kanns det som att det har gatt bort. Nu kanns det bara som att jag har en redigt stor "pilates-boll" innanfor Adams Applet. men jag kopte lite soppa idag, sa hoppas det ska ga bra nu framover... Nae, nu ska jag ga hem och forsoka sova battre an jag gjorde inatt. risken ar inte stor, men hoppas pa't! Ta det lugnt och Pussa Liam fran mig. Hors snart.
    Farbror och Lillebror Conny.

    2008-04-10 | 16:41:50
  • Gordi säger:

    Utbuktningar hahah...första gång jag hör d, haha...
    Försök att pumpa lite då o då...d fick jag göra o d gick jättebra=)
    Se nu till att bli friska så vi kan ses:)
    Kramar på er

    2008-04-10 | 18:51:35
  • Evelina säger:

    lättare sgt än gjort.. har lämnat tillbaka bröstpumpen så jag kan inte pumpa...
    får väl köpa en imorgon..
    kram

    2008-04-10 | 19:20:58
  • Jennifer säger:

    Det bästa är nog om man kan trapp ner amingen i stället för att sluta tvärt. Just för brönas skull. Jag har trappat ner ganska länge men de senaste två veckorna ordentligt och ammade Viggo senast igår morse och på mina märks ingenting. Viggo är inte det minsta intresserad längre vilket jag tycker är ASABALLASKÖNT!!

    2008-04-10 | 21:47:59
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: