jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

vårkänslor

Kategori: Allmänt

Vilken underbart härlig dag det har varit idag=)
Blå himmel o strålande sol, en glad Liam o en ännu gladare mamma!

Natten till idag va i och för sig så där-bra.. Tobbe hade migrän o sov inget mellan ett o fyra, själv va jag vaken nån timme mellan 03.00 och 04.00 då Liam INTE ville sova. Att han ska ha så svårt att komma till ro!?!

Väl uppe vid åtta imorse så hann jag med en dusch innna Tobbe åkte o jobbade, alltid lika uppskattat=)
Liam och jag nappade nån timme i väntan på att Gordan o Mille skulle komma hit för att gå ner på stan..
Halv tolv dök de upp o det bar av ner mot stan.. strålande sol o riktigt skönt vårväder..
Vill bara att det ska bli sommar NU!

Efter lite shopping (fönstershopping för min del) så pausade vi på Hansa för att ge småttingarna mat.
Liam fick smaka på kött för första gången i måndags, sådär gott tyckte han..men de går bättre o bättre o idag fick han i sig en hel burk me kyckling o pasta! Så glad jag blir då han har matvägrat sen maginfluensan o bara velat ha tutt!!

Lunch på Hansa!

image60

Liam äter kyckling med pasta=)

efter lunchen bar det av på solglasögon-jakt..
hittade ett par, lite stora dock..

Mille fick vara modell=)

Hann även med en fika på Espresso House (borde bojkotta stället me tankte på priserna, helt sjukt!) Men de är barnvänligt o typ de ända fiken som finns i stan snart.. de tar över allt o öppnar upp nya ställen hela tiden!
De har i alla fall soyalatte så bojkotten får vänta tills jag får dricka vanlig latte igen..
image62

Jag, Gordan o Mille på Espresso House!

image63

Liite nöjd i sin sittvagn!

Efter en heldag på stan landade vi innanför dörren strax efter fem.
Tojis (syster) kom över en sväng o lekte med Liam så Tobbe och jag kunde fixa lite mat (panerad rödspätta med kokt potatis o remouladsås). Supergott !!

Tog väl en 45 min för Liam att komma till ro o somna ikväll, Nu sover han sött i Iors knä.. min lilla prins=)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Gud vilken söt bild på Liam i sin sitt vagn.. Bella älskar med sin sittvagn.. De börjar bli så stora:)

    2008-04-02 | 22:11:57
    Bloggadress: http://Johannabillsbo.blogg.se
  • Evelina säger:

    Ja, synd bara att de går alldeles för fort, jag hinner inte med=)

    2008-04-03 | 09:15:57
  • Gordi säger:

    Folk kommer tro jag heter Gordan haha, eller så kommer d tro att du träffar en pappa med d namnet haha...men shit vilken mongo bild...den där vi sitter på espresso house...
    Hahha kolla in pilotbrillorna, övercoola...får väl inhandla dem=)

    2008-04-03 | 19:05:11
  • Evelina säger:

    klart att Mille måste få brillorna.. ascoola juh!
    Tycker Gordan är nice så lika bra att du vänjer dug;)

    2008-04-03 | 20:17:17

Kommentera inlägget här: