jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Är de fest eller?

Kategori: Allmänt

Har ännu en gång gått ett par dagar då jag inte har skrivit, har haft fullt upp o behövt tid att återhämta mig.
Lördagen började lugnt, Vi bestämde oss för att at en prommenix till Mobilia för att hämta ut lite foto som jag har beställt på siba, eller inte så lite, bortåt 400 kort IGEN!
På vägen dit ringde min syster Elouise med familj, de mötte upp oss o så blev de lite mer shopping. Hittade ett apr nya flipp flopp och en ny bikini. Tobbe köpte en pikétröja!
Bjöd me syster me familj hem på lite lunch, ringde även hit min andra syster så de blev fullt hus!
Hann även me en sväng till folkets park där kidsen fick bada i rosen-fontänen!

Jag och Liam plaskar i vattnet..


Kalle, Elin och Linnea under rosen..

Vi hade pratat me Sara, Robban, Ida och Martin om att ev grilla på kvällen.. men under eftermiddagen växta antalet en aning o slutsiffran hamnade på 13 pers + 2 barn hemma hos oss..
Som tur va så sken ju solen så vi kunde sitta ute.. och vi fick plats!
De va supertrevligt med många skratt och en hel del vin=) Grabbarna gick ut framåt natten o vi brudar satt kvar här o pratade gamla minnen=)

Lite bilder från kvällen..
   
Ida                            Robban                   Tobbe

   
Erik                           Sara och Alex                   Pertan

 
Martin

igår däremot va de ganska så lugnt hemma hos oss, Liam vaknade strax innan sju o då va vi inte så piggelin men syster hämtade honom för en prommenad så att jag o Tobbe kunde sova ruset av oss=)
Va även hemma hos Ida och Martin en sväng och fikade på deras innegård=)

Idag öser regnet ner men vi ska och hälsa på Johanna, Jocke och Bella i deras nya hus.. synd att inte sole

Kommentarer


Kommentera inlägget här: