jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Blixtar och dunder..

Kategori: Allmänt

Världens halllaballoväder ute, det spöregnar, åskar o blixtrar.. ganska så mysigt så länge jag slipper vara ute!

Har varit hos Gordan o Mille idag en sväng, Johanna o Bella va oxå där, händer inte så ofta att vi träffas alla 6 längre så de va roligt me lite prata-ikapp-snack.. De roligaste är att kidsen leker jättebra, men inte med varandra.. vi som träffas för att de bla annat ska få leka av sig o så är de i varsitt hörn utav rummet om ens i samma rum;)
Gordan hade bakat o för första gången va hon nöjd över sitt verk. Jag har börjat mitt "nya" nyttiga liv så jag kunde ju tyvär inte äta, smakade en pyttesmula o den va jättegod=)
Va ute och powerwalkade me syster igår, jag behöver verkligen någon som pushar mig ur soffan o drar med mig på sånt! Jag har blivit aningen lat under sommaren o de syns på vågen så nu blir de till att ta till hårdhansdskarna.

Idag har vi kollat upp ett par olika dagis som vi kan tänka oss att lämna Liam på om dagarna, ska ringa imorgon o fråga om vi får komma dit o kolla igenom stället. Man har ju en del krav som mamma o så kan man ändå bli placerad precis vart som helst... Fattar inte vem som har gjort reglerna, personen kan inte va helt 100.
Vi är aningen sent ute dessutom..!!

HAr haft lite klipp-o-klistra-kväll med alla foton, ligger efter.. Har väl en så där 400 kort som ska in i album o så ska de skrivas lite till varje kort (ångest) + att Liams "Mitt första år bok" måste uppdatteras då de har hänt en hel del sen sist vi ahde den framme.. Man glömmer ju så fort, tur att man har bloggen så att jag kan gå tillbaka o kolla datum=)

Har även fått ett paket från USA idag, från familjen som jag va Au Pair hos. Eller rättare sagt Liam fick ett paket för de va en bok och en snuttefilt så nu blir de till att läsa godnatt-sagor på engelska=)
Jättegulligt utav dem i alla fall!

Liam öppnar paket=)

imorgon blir de storstädning, grodorna har fått städat idag så imorgon är de våran tur!

Kommentarer

  • syster säger:

    Vi tar en ny walk imorgon!

    2008-08-13 | 22:25:40

Kommentera inlägget här: