jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Burlöv Center

Kategori: Allmänt

igår va jag bara trött och bakis så då orkade jag inte blogga..

Idag däremot har jag och Liam spenderat hela dagen på Burlöv center, Gordan hörde av sig imorse o frågade om vi skulle me så då messade jag johanna så hon o bella kom oxå dit.. kul att ses men inte lika roligt för kidsen kanske att sitta i en vagn när morsorna shoppar loss..
Så när vi kom hem efter 4 timmars shopping så tog jag med lilleman till folkets park för att leka av sig lite.. han är helt tagen utav alla andra barn som leker så han kan bara stå helt still o kolla in alla.. Men han hann även med att äta lite sand, gunga och sno kex utav en annan "unge"

Tobbe har jobbat sin första dag idag efter 6 veckors semester så de kändes lite konstigt imorse när han åkte o liam o jag va själva.. va ju så länge sen!

Imorgon kommer Johanna och Bella hit så vi ska till öppna förskolan och sjunga.. blir säkert en tur i parken me..
Imorgon ska jag även ta mig i kragen o ta med liam ut på en powerwalk innan frukost för igår köpte jag nya walkingskor som måste invigas=)

Nu blir de tv:n!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: