jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Grillmästare..

Kategori: Allmänt

Vi har slutat upp att laga mat i våran familj, vi äter ngt lätt till lunch o så grillar vi om kvällarna.. Vi har grillar varenda kväll sen vi kom hem om man inte räknar de 4 kvällarna som vi har varit ute och ätit. kanske inte blev så många kvällar kvar men de känns som att vi har igång grillen hur ofta som helst.. och gott är de!

Har varit och badat på segevångsbadet idag. Så skönt med en liten pool där Liam kan krypa omkring i. Jag upptäckte dock att jag börjar få blåsor på ryggen efter allt solande (antar jag) så de blev inte att vi stannade så länge (bara 4 timmar=)). Känner inte av att de gör ont men jag känner som små knölar på ryggen.. lite äckligt kan jag tycka!

Har även varit nere på stan idag en sväng, vill ha en till bikini men hittade ingen som kändes så där rätt så de blev Tobbe som shoppade ett par shorts till honom istället.

Idag när Liam hade somnat i sin vagn så la Tobbe och jag ner oss på mattan precis bredvid vagnen och halvsov i nån halvtimme tills liam vaknade. De roliga är att jag lyfte ner honom till oss o la ett gosedjur som kudde och han somnade om efter att ha varit vaken i kanske 10 min. Detta har aldrig hänt, Liam är inte den som somnar om när han väl har vaknat. Han sov dessutom i en timme till. Vi är fortfarande chockade!!

Tänkte att jag skulle lägga in lite mer bilder från våran semester i jönköping o vimmerby men de kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: