jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

semestern lider mot sitt slut..

Kategori: Allmänt

Imorgon åker vi tillbaka hem till Malmö igen, veckan som varit ha gått hur fort som helst!
Har haft det supermysigt här i sthlm med. Idag har vi varit hemma hos Mimmie en sväng o kollat hennes fina lägenhet och sen åkte vi till söder för att äta frukost/lunch. Mimmie jobbade idag så Tobbe, jag och Liam fick åka till stan och shoppa alldeles själva. Blev inte så mycket shopping dock.. vi hittade ingenting, lr de flesta affärerna finns ju i Malmö me så de blir bara en massa mer att släpa på. Så de får bli en dag på stan i Malmö i veckan.
 
Vi har precis varit och hämtat lite mat, sushi till mig och pizza till Tobbe, Liam fick smaka pizzakanter=) 
Lilleman har lärt sig att vinka idag så han sitter i sin vagn och vinkar åt allt och alla!!

Igår var vi ute i Åkersberga och hälsade på min kusin Natali med familj. Jag har inte varit i deras nya hus innan, de va kanonfint!
Vi var även en sväng i gamla stan och gick runt bland alla mysiga små gator, jag gillar sthlm mer och mer..
Vimmerbys största stekare (Philip) var även här en sväng och hälsade på. Kul att ses då de går alldeles för lång tid mellan gångerna!

Nu ska jag ängna några timmar åt min man, innan vi ska packa o fixa inför morgondagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: