jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Shit man..

Kategori: Allmänt

är ett utav de fulaste uttrycken jag vet men måste erkänna att jag använde de ganska så flitigt.. tyvär!

Är helt skit slute idag.. Liam har sovit riktigt kasst i 2 nätter så Tobbe o jag går omkring som 2 zoombies.. fattar inte vad de är men antingen är de väl fler tänder på g eller nån fas (för de är ju inget ovanligt) han går igenom.. Hoppas att de vänder snart i alla fall!
Tobbe är o jobbar så jag har precis fixat iordning en taccopaj tills han kommer hem, lillman sover (ikapp alla timmar) och efter maten ska vi träffa föräldragruppen för lite kafferep och bebisbus.. Har varit en sväng på merkado (loppis) i parken idag men jag tycker ju att d är lite äckligt me begagnade saker så de blev inget.. va mest bara en massa skit tyckte i alla fall..

Idag är de en riktig sommardag ute, klarblå himmel o jättevarmt...
Kidsen badade tom i parken förut men Liam ahr åkt på en förkylning o snorar flera liter varje dag.. så för honom blev de inget bada, bara lite bus i lekparken=)

igår va vi hos selma (ulf och ulrika) och lämnade hennes födelsedagspresent för nästa helg fyller hon 2 år. Där bjöds även på grillat så de blev en sån där supertrevlig spontankväll..

Nu vaknar lilleman.. kanske skriver lite mer ikväll, eller inte!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Milijan har oxå åkt på en förkylning o nu även jag. kul va?? NOT! Men men...d blir bra snart. Vi ses väl i dagarna=) Kram

    2008-08-31 | 20:18:32
  • Evelina säger:

    så jäkla surt.. Liam har så mycket snor så han knappt kan andas när han sover, skitläskigt!

    de är säkert för att vi har varit på öppna förskolan i veckan...

    kram

    2008-09-01 | 09:07:01
  • Gordi säger:

    japp, d va min första tanke...öppna förskolan, o där va en flicka som va jättesnorig! Så va d sist oxå vi va på öppna förskolan, vad hände...jo Milijan blev jätteförkyld. Men har du testat neseril dropparna innan han lägger sig plus sätt en xtra kudde så han kommer upp med huvudet. D funkar på Milijan i alla fall...o just d, en dos alvedonon oxå=)

    2008-09-01 | 11:00:33

Kommentera inlägget här: