jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

skumbad..

Kategori: Allmänt

Ännu en riktigt regn och ruskdag lider mot sitt slut.. Inte konstigt att folk blir depprimerade på hösten!
Jag och Liam passade i alla fall på att ta ett riktigt skumbad nu ikväll.. och de va ku inte tråkigt precis i lillemans ögon=)
Jag passade även på att fixa ett litet minispa o filade fötter o bara lyxade till de lite.. väldigt skönt, och behövligt!




Va på öppna förskolan i förmiddags med Gordan, Lisette och kidsen, även de va uppskattat o kidsen fick leka av sig innan de va dags för dem att knoppa o vi kunde gå en sväng på stan.. ingen shopping, vi kollade bara runt=)

Eftermiddagen har jag och lilleman spenderat i parken innan himlen öppnade sig, då gick vi hem i ren protest!
Jag har för övrigt sett ut som en riktig skogsmulle idag påtan, traskat omkring i ett stort regnställ, varmt va de me...

tråkigt inlägg men jag känner mig ganska så tråkig idag.. nu ska jag dricka te o knapra knäcke med älsklingen=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Va söt han är :)

    2008-08-28 | 09:00:28
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    jag vet=)

    2008-08-28 | 10:23:35

Kommentera inlägget här: