jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fan, jävla skit, helvete....................................!!

Kategori: Allmänt

Jag har blivit varslad idag o Manpower har inga uppdrag som de ser ut nu så inom 1-2 veckor så kommer jag att bli uppsagd o är med andra ord näst intill arbetslös!!

Så jävla typiskt.. De första jobbet som jag verkligen trivs på o så får jag inte vara kvar=(

De positiva i de hela är att alla är jättenöjda med mig o att företaget vill hålla kontakt med mig för eventuella jobb i framtiden.. Chefen kunde se mig på flera olika positioner i företaget, o de känns ändå positivt!

Men fan, vilken jävla skitdag!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Men FAN så pissigt!

    Vad ska man säga? Vilken sjuk jävla otur :(

    Ska hålla tummarna för dej att du hittar nåt annat eller att företaget behåller dej på annat vis!

    KRAM

    2008-12-04 | 10:42:30
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    ja, jag håller me tummarna.. frågan är om de hjälper i de här läget??

    2008-12-04 | 11:21:46
  • Gordi säger:

    Trist. Men lite positivt ändå...morsorna kan börja leka igen :P Skojar bara...tråkigt...verkligen, hoppas du hittar ngt snart. kram

    2008-12-04 | 11:36:18
  • Evelina säger:

    bara de att ni med ska börja jobba ju o Liam ska ju börja dagis så jag får väl va hemma själv om dagarna.. lite pessimistisk just nu!

    2008-12-04 | 11:54:51
  • Lisette o Melker säger:

    Hoppas att allt löser sig och håller tummarna för dig här med!!

    Du kommer säkert få ett jobb snart!! Du är ju en så go och grym tjej!!

    kram från oss

    2008-12-04 | 12:12:06
  • Angelica säger:

    Nej vad tråkigt! Känner med dig! Jag håller tummarna för att det löser sig i slutändan!

    Kram kram!

    2008-12-04 | 13:35:25
  • Gordi säger:

    Jag börjar inte jobba förrän 16 mars=)

    Men du kommer få ett jobb innan d ska du se, håller med Lisette...att du e en go o glad tjej=) Kram

    2008-12-04 | 15:00:41

Kommentera inlägget här: