jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jönköping del l

Kategori: Allmänt

Oj vilken helg det har varit, full rulle från de att jag vakande i fredags tills de att jag slocknade igår kväll.
Morgonen började med en intervju på sydsvenskan i Malmö, den varade inte mer än 25 minuter men de kändes järrebra efteråt o hon lovade att återkomma under dagen med ett svar...
Åkte hem igen o fixade lite mat åt familjen innan vi packade in oss i bilen o åkte mot jönköping. Vi hann inte mer än att sätta Liam i bilen så sov han o gjorde så i 1,5 timme.
Vi stannade till i Ljungby o Liam fick sitt första Happy Meal, inte såå populärt.. han kollade på nuggetsen o gjorde en kostig grimas innan han la ner den igen o skakde på huvudet.. Godast var jucen o äpplebitarna!

När vi började närma oss Jönköping så blev de bara vitare o vitare, snön vräkte ner.. sypermysigt!
Jag fick med mig Tobbe, Liam, Minna o "svärfar" ut för att leka i snön. De blev en snögubbe, en snölykta o en massa snöänglar.. Åhhh, jag älskar verkligen snö! (bildbevis kommer)

På kvällen bjöde de på tacos o Idol-final, tycker över de hela att Kevin har varit bäst men vinnarlåter gjorde Alice bra mycket bättre än Kevin.. de var vi alla överens om! 

 Nu blir de lite kaffepaus innan jag skriver vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: