jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

kors i taket

Kategori: Allmänt

Borde passa på o måla ett STORT kars i taket för idag skiner solen o de hör inte till vanligheterna nu för tiden!
Hade det inte varit för de fina vädret så hade jag somnat här i min stol... Liam har sovit riktigt kasst inatt så de slutade med att jag gick ut o la mig på soffan för att ¨få några enstaka timmar men man sover ju inte lika bra där som i ens säng.. Så idag gick inte påsarna under ögonen att sminka bort, tråkigt men de känns ändå rätt skönt att man kan skylla på ngt..
                                             O idag skiner ju solen så jag är faktiskt på riktigt bra  humör

Liam har haft feber i ett par dagar samt att han har inte varit helt hundra i magen så min tanke är att det är fler tänder på g.. Hoppas att bissingen eller bissingarna tittar fram snart så att man kan få sin skönhetssömn igen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: