jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

På hal is..

Kategori: Allmänt

Igårkväll efter middagen så gick hela familjen bort till min syster (som är bortrest) för att hålla hennes katt lite sällskap, bara de att katten är livrädd för både mig o Liam så hon gömde sig hela tiden vi var där o tyckte nog mest att de va skönt när vi gick så hon kunde komma fram..

Gick även till parken en sväng, de har spolat is o skridskobanan är i full gång.. Liam sprang runt på isen så jag va livrädd för att ngn skulle åka på både han o mig... Frågade Tobbe för ett tag sedan om de inte va dags att snöra på sonen men de fick vänta ett par år sa han..
Kollade även hästarna som bitts innan vi traskade hemåt. Så skönt att få komma utu i friska luften lite nu när man sitter inne hela dagarna. En powerwalk hade suttit fint varje kväll men hinns inte riktigt med!

Väl hemma så va de dags för alla kvällsbestyr innan lilleman skulle nattas..
Så tråkigt nu när alla serier som man brukar se varje kväll har vinteruppehåll o de visas bara en massa skit på teven.. Bojkottade dumburken o skrev en packningslista för thailand istället, är ju en hel del nu när Liam ska med!!
De värsta är att vi bara får ha med oss 15 kg var plus 5 kg handbagage.. bara 15 burkar barnmat väger ju 15 kg känns de som! de får bli till att åka dit tomhänta o shoppa loss där istället, inte mig emot=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: