jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vad hände me Nisse på Manpower?

Kategori: Allmänt

Nisse på Manpower har jag adrig träffat (kanske han är varslad;)) men Kajsa däremot är en riktig klippa! Hon rinde precis o kunden hade hört av sig så nu är de en intervju inbokad på fredag kl 09.00..
Så nu håller vi tummarna så hårt vi bara kan!!
Detta innebär att jag inte kommer att vara på jobbet på fredag, kanns inte som nån idé att jobba nån halvtimme innan intervjun o ett par timmar efter för jag hade tänkt gå tidigt på fredag.. Nu är jag LEDIG!
Så Tobbe tar med lilleman till öppna förskolan o därefter åker vi till Jönköping, ska vara där hela helgen o fira lite jul med Tobbes släkt. Kan vara skönt att komma iväg lite skapligt o framförallt när de är ljust ute..
De ska dessutom bli snö på fredag så de blir till att ta de lugnt på vägarna!!

Klockan är bara 09.14 och jag känner redan att detta kommer att bli en väldigt bra dag, kanske tom en riktigt bra vecka=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: