jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En undran

Kategori: Allmänt

Jag har två favoritserier som jag förljer, de är Prison Break och Desperate houswifes.. men efter juluppehållet så har de inte börjat visa dem igen..  O hur kan man kalla de juluppehåll.. min jul va slut för läääänge sen!!
Ngn som vet när de behagar göra de?
Ska man behöva ladda hem avsnitten för att få se dem eller..?
Ett uppehåll på 3 månader gör att jag glömmer bort vad som händer i serierna o vissa fall vilka som är med=)

Kommentarer

  • angelica säger:

    ar det inte pga av manusförfattarna befinner sig i strejk??? flera serier som kanske inte kommer att visas mer.... beroende på vad som händer!

    2008-03-01 | 05:18:57
  • Evelina säger:

    Jag som aldrig läser tidningar eller ngt har ju ingen koll.. men tack för upplysningen=)

    2008-03-03 | 10:36:33

Kommentera inlägget här: