jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jobbigt

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen inget intressant eller kul att blogga om...
Skallebanken är tillbaka o jag har varit på kasst humör hela dagen, så pass att Tobbe utbröt i affären:
-Vi köper en chokladbit till dig!! Blev lite piggare efter de men huvudet dunkar o jag vill bara lägga mig på kudden o sova. Har satt på lite kaffe så jag hoppas att de släpper så att jag kan se melodifestivalen innan deckning..

Liam har sovit jättebra natten till idag, natta honom nio igårkväll o han vaknade sju imorse för att äta. sen somnade han om till nio.. me like a lot=)
Nu äter han mat o gröt varje dag, han älskar det.. bara gapar så fort ngt närmar sig munnen.. men  igår fick han kiwi, de va inte lika gott!!
Har även varit o inhandlat en ny digitalkamera idag så snar kommer de lite bilder men idag orkar jag inte.. Kollade även present till Liams kusin Minna men vi hittade inte de vi söker så imorgon får de bli en sväng till Toy´r Us. Hoppas de finns där!!

Har gjort pizza ikväll, sånt där kitt som man kan köpa färdiga med pizzadeg o tomatsås.. skitsmidigt o kanongott..
ne blir de kaffe o melodifestival=)
Jag är vinsugen.. jobbigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: