jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nybadad..

Kategori: Allmänt



Har precis tagit ett bad med sonen min, alltid lika uppskattat=)
Liam älskar att bada o ligger o plaskar runt o skriker sina glädjetjut.. Han har en bamse-bok som han blir helt tokig i varje gång man tar fram den.. tänk att ngt kan vara så roligt gång på gång.. samma sak me blomman som hänger över skötbordet, den är alltid skitrolig hur ledsen eller trött han än är!!

Har haft besök utav Victor, Julia och lilla Bella (Isabella) idag.. Bella är en månad men va ganska liten när hon föddes så hon är uppe på Liams födelsevikt nu men jag kan ändå inte förstå att Liam har varit så liten.. tiden går så fort, för fort!!
Jag har tänkt att jag ska komma på vad jag vill syssla med när jag blir stor nu när jag är mammaledig.. men när är man stor nog att veta?? jag har funderat de senaste åren men fortfarande inte kommit på ngt.
När jag va liten ville jag bli hårfrisörska (som alla andra) eller jobba i kiosk (enbart för att få äta så mycket godis man ville) men planerna har ändrats.. o nu har jag absolut ingen aning!!
så om någon har ngt bra förslag, fram me dem bara.. för ngt måste jag ju syssla med=)
ska natta sonen nu!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Tyvärr har jag inget förslag, men det behövs ju inte för vi är väl inte stora än! Eller hur?! Det tar vi sen...

    2008-02-08 | 09:21:53
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Jennifer säger:

    Måste tillägga att Liam är väldigt lik sin far :)

    2008-02-08 | 11:41:28
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    känns inte som att man är så vuxen i alla fall, men man har ju barn så de är väl bara att börja inse fakta snart=)
    de säger att han är lik sin far men att de börjar bli mer o mer mig i honom men jag har jättesvårt att se sånt där..

    2008-02-08 | 12:11:14

Kommentera inlägget här: