jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Rekord..

Kategori: Allmänt

Passar på att skriva några rader när lillen nappar..
Tänkte precis skiva att jag inte har gjort ett skit idag men de stämmer ju inte... Har ju för tusingen storstädat hela lägenheten (Tobbe hjälpte till), tvättat, lagat mat o varit ute på en prommenad.. Har kännt mig helt sönderstressad hela dagen. Hade tänkt att hinna me o sola innan tobbe åkte till jobbet men de sket sig så jag får väl besöka "bordellen" i Vimmerby på fredag, om jag hinner.. ska ju klippa mig me!!
Att de ska vara så svårt att hitta en bra frisör, har inte lyckats i Malmö så nu hoppas jag på Vimmerby...
Funderar på att klippa av mig kaluffsen, är så trött på att ALLTID se lika dan ut!!
Nån som har tipps på en snygg men lättskött frisyr??

Måsta passa på o skryta lite me...
Liam somnade tio igår kväll o sov till halv nio imorse utan att vakna en enda gång på hela natten, de är rekord!!
Har ju slutat upp att ge honom mat på natten så jag hoppas att de inte va nån engångsförteelse...
Han har även vänt sig från rygg till mage för första gången idag.. han blir lika förvånad varje gång han lyckas..  så söt!!


Imorgon blir de fullt ös medvetslös, har saker inplanerat hela dagen o så ska jag hinna med att fixa brakfrulle, hämta lite bröllops"pynt" (smycken, väska osv) hos syster som är bortrest, packa, fixa nya linser, träffa 10 mammor från familjeliv och gå på föräldraträff på BVC.. hur ska jag hinna med allt?!
Nu ska jag i alla fall koka mig en kopp kaffe o mumsa i mig ett par muffins..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag kan lova att jag är skapligt avis på att din lille kille sover så bra! Shit! Viggo vaknar 3-5 ggr varje natt, inte för mat varje gång, men ändå..
    Kanske också ska sluta att ge mat på natten.. Men ger du nåt mer än ammar på dagen? Får inte du ömmande silikonbröst framåt morgonkvisten då?

    2008-02-13 | 18:53:47
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    ja men de är som sagt första natten så inatt kanske han vaknar...
    jag ammar på kvällen o sen har jag sillisar på morgonen.. men de slurpar han i sig så fort han vaknar!!
    under dagen ammar jag men har börjat me smakprtioner 1 gång/dag.. typ potatis o lite katrinplommon för att få igång magen..
    tänkte börja me gröt nästa vecka!!

    2008-02-13 | 21:11:25
    Bloggadress: http://www.jonssonevelina.blogg.se
  • Johanna säger:

    Ska Du gifta dig?

    2008-02-15 | 07:25:58
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se

Kommentera inlägget här: