jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Simfötter..

Kategori: Allmänt

Sitter här framför datorn o äter ett par knäckemackor, Liam har precis somnat o då får man passa på.. Tobbe jobbar!!
Har varit o fikat med Carin idag, en utav många gamla klasskamrater som har hamnat i Malmö.. Vi va på Café mäster hans tillsammans me alla malmös pensionärer.. men de va trevlige me ett gammalt hederligt konditori o goda semlor hade de med=)

Liam har börjat med smakportioner o nu börjar de bli riktigt gott, än så länge har han mest fått potatismos o puré på palsternacka men han verkar gilla de mesta. Idag fick han även lite päronpuré till efterrätt o eftersom han inte har bajsat på ett par dagar så gav jag honom lite katrinplommon nu ikväll men han kissade bara ner mig istället för att bajsa.. 3 ggr dessutom!!


Igårkväll upptäckte Tobbe o jag att Liam har två tår som sitter ihop.. jättekonstigt!! Vad gör man åt sånt lixom, gör man ens ngt eller ska han ha så resten av livet?!?
Ringde BVC men fick inte tag på dem men ska dit på tors så jag får väl kolla med dem då.. hur kan vi inte ha sett det innan.. tar ju på/av strumpor varje dag!!
Börjar i alla fall på babysim imorgon så där kanske det är en fördel att ha simfötter, inte vet jag... jag är mest chockad!!
Hade nog föredragit såna där simfötter som man kan ta på och av istället för "äkta"

Kommentarer

  • Anonym säger:

    baehrendtz.blogg.se

    2008-02-11 | 20:07:59
    Bloggadress: http://baehrendtz.blogg.se
  • Pernilla säger:

    Hej!
    Vad kul att läsa hur ni har det i Malmö!! Jag önskar jag vore lika flitig på Minnas blogg... Det blir lite sporadiska inlägg då och då! Tiden har ju som sagt var en tendens att försvinna!! Ska försöka skärpa oss då ni är flera som befinner er långt borta... :) Hälsa dina killar!
    Kram!
    PS. Vad stor Liam har blivit! Minna saknar sin kusin massor. Hon kan nu skriva hans bokstav -"L"- om än upp och ner... :) DS.

    2008-02-11 | 21:24:34
    Bloggadress: http://minna05.blogg.se

Kommentera inlägget här: