jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

skit slut..

Kategori: Allmänt

Vilken dag de har varit.. har stressat runt som jag vet inte vad!!
Nu är typ första gången jag sitter ner o tar de lite lugnt..

Kan börja med att meddela att de va en engångsförteelse att Liam inte vaknade en enda gång under natten till igår, för inatt har han varit vaken ett par ggr men han äter fortfarande inte under natten utan framåt halv åtta ca=)'
Idag har han bara tagit lite powernaps under dagen så just nu är han övertrött o "vill" inte sova.. de vill jag!!

De blev ingen brakfulle imorse, Tobbe jobbade dag istället för kväll så vi har lagat middag nu ikväll istället.. mysigt!!
Hade även köpt semlor, inte så romantiskt kanske men väldigt gott.. Liam fick nöja sig med palsternacka o lite katrinplommon (för att får igång magen, han har fortfarande inte bajsat) men han verkade himla nöjd me de=)

Fikan me "morsorna" från familjeliv va lika trevligt som vanligt men jag kunde inte stanna så länge för jag va tvungen att stressa iväg på föräldraträff o därefter fixa nya linser...
Allt är packat inför helgen o "bröllopsklänningen" är redo för lite galaj.. jag likaså=)
Tom grodorna har fått mat så nu ska jag gå o köra huvudet i kudden för imorgon bär de av mot småland, here we come...

Kommentarer

  • Johanna säger:

    VA? Ska du gifta dig?

    2008-02-15 | 07:27:49
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se
  • Evelina säger:

    haha..

    nej jag ska inte gifta mig.. men vi ska på bröllop=)

    2008-02-16 | 10:19:24

Kommentera inlägget här: