jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Smarrigt me vin=)

Kategori: Allmänt

Fredag och helg, alltid lika trevligt.. Tobbe är hemma o för en gångs skull har vi ingenting planerat för helgen o de känns hur bra som helst!!
Tog en prommis till Mobilia med Liam idag, han somnade i vagnen så fort vi kom utanför dörren sen sov han i 3,5 timme.. snacka om trött kille!! De va uppskattat eftersom vi hade bjudit hit Gordi, Henke o Mille på mat så hann vi fixa me de medan han sov, hade även tvättid så vi sprang mellan köket o tvättstugan, plus att jag fick för mig att göra en morotskaka.. har aldrig gjort de innan men den blev ok för att vara den första=)
Maten blev god o lillkillarna avlöste varandra med att skratta, gnälla, sova...  De stora killarna håller på att lära sig dricka whiskey för att de tycker att de är manligt.. så de jobbade på de under kvällen=)
Jag lyxade till de o drack ett glas vin, att de kan vara så smarrigt varje gång.. längtar nästan efter att sluta amma så att man kan dela på en flaska vin till maten om helgerna.. de är nästan tortyr att bara få ta ett glas!!
Pratade även me familjen Dindic/Ahlbin om att åka på semester tillsammans i höst, bara en vecka till ngt varmt land.. skulle vara riktigt nice=)
Liam har somnat för natten (hoppas jag) o de håller jag me på att göra känner jag..
så tack o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: