jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

TRÖTT...

Kategori: Allmänt

Vet inte ens vad jag ska bloggo om, så trött är jag..
Liam har haft 3 riktigt kassa nätter då han har sovit jättedåligt.. o jag ännu sämre!!
Inatt fick han för sig att vakna kl ett o va jätteledsen (ont i magen antagligen efter min el maco på macce donkan).. jag va för trött för att orka resa mig ur sängen så tobbe-stackarn fick ta han om han.. (o tobbe som skulle upp tre o börja jobba fyra). En timme tog de väl innan han somnade om, sen kunde inte jag sova så jag låg vaken till halv fyra o sen vid fyra vaknade Liam men bara för ett litet tjut sen somnade han om o sov till halv sju..
Jag är verkligen helt slut..!!
Har precis lagat och ätit köttbullar med potatis o gräddsås så nu är jag så där i en dvala så jag ska nog passa på att nappa lite nu när lillen sover.. o så hoppas jag på att få en bra natt med mycket sömn!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Viggo ha just haft ett race med sådana nätter :( Man går som sagt in i en dvala.. Men
    inatt sov han äntligen bra igen så jag fick sova lite jag också!

    2008-02-05 | 20:21:48
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    längtar efter en sån natt där jag får sova utan att bli väckt varannan timme=)

    2008-02-05 | 22:06:33
  • Johanna säger:

    Nu har ja oxå hittat din blogg... kul!Den kommer ja besöka ofta! =)
    Välkommen till mig oxå www.jojoroos.blogg.se
    .... Kram Johanna

    2008-02-06 | 22:19:38
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se

Kommentera inlägget här: