jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Utslagen

Kategori: Allmänt

Är nästan precis hemkommen från babysimmet. Liams simfot fungerade alldesles utmärkt=)
Han var den enda utav alla barn som va glad o verkligen njöt av att få bada o plaska.. Tog lite bilder men de kommer senare idag eller imorgon!! Nusover han gott i sin vagn, helt utslagen=)

Åt nyss lite lasangerester sen i söndags men de va lite torrt... Men så skönt när man slipper laga mat om dagarna när man är själv henna med Liam, ibland är det omöjligt.. o jag som blir riktigt ond när jag är hungrig!!

Ska ner på stan nu en sväng o träffa en gammal arbetskompis (Annelie) så de blir väl en fika kan jag tänka mig.. inte mig emot, fikamamma som jag är=)
Ush vilket tradigt inlägg de blev, skriver mer ikväll o hoppas att jag har mer motivation då..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Vad kul att han tycker om att bada :)
    Viggo bara ligger och njuter, han tror han är på spa.. ;)

    2008-02-12 | 20:54:03
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    ja, vi gjorde inte så mycket idag.. flöt mest runt men liam plaskar som en liten fisk=)

    2008-02-12 | 22:03:15

Kommentera inlägget här: