jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lyckat kalas.. men vad hände me flygande Jacob??

Kategori: Allmänt

Är hemma igen efter en kanonbrunch.. allt smakade bra trotts att jag fick min lila speciella tallrik utan mjölkprodukter..
De vill juh på BVC att jag ska prova på att vara mjölkfri i två veckor för att se om Liams mage blir bättre.. jag har inte märkt någon skillnad o imorgon har det gått två veckor så snart får jag dricka latte igen o återgå till till mitt normala liv som kaffe lattemammma=)
Nu längtar jag mest till att Tobbe ska komma hem från sthlm, är inte van att vara ifrån honom så länge som en hel helg.. bara 3 timmar kvar!!
ska laga lite flygande jönsson innan dess, vad nu de är för namn.. vad hände me flygande jacob?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: