jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mammatutt..

Kategori: Allmänt

Kom på att mitt inlägg försvann igår så de är väl dags att göra ett nytt försök idag..
Babycafét igår va helt ok, vi var väl ca 10 mammor me barn så de va full rulle i 2 timmar innan Liam gav upp o blev jättetrött. tog honom på en långpromenad så de värkte i benen när jag kom hem, känner fortfarande av de.. vältränad som man är.. NOT!!
Idag har jag o Liam varit o hälsat på Mille o Gordi, de blev mest fika o en massa tjejsnack.. kan behövas ibland=)
nu har vi precis lagat lite mat men de låter som att Liam är hungrigare än vad jag är så han har väl förtur antar jag..
Dags för lite mammatutt som jag brukar säga=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Mammatutt.. Så gulligt! Låter lite bättre än amma så jag ska nog också börja säga det ;)

    2008-01-30 | 19:04:11
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    ja men visst är de lite gulligt=)

    2008-01-30 | 22:14:26

Kommentera inlägget här: