jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Taikida

Kategori: Allmänt

Sitter här och håller på att somna.. Ännu en hektisk dag går mot sitt slut!
Åkte till köpenhamn imorse me familjen o min syster med familj och vi var inte hemma igen fören vid sju nu ikväll.. så snacka om en heldag.
Tog tågen över imorse och sen har vi bara gått och strosat på ströget o ätit lunch, glass och bara njutit av att vara i danmark! Lite för varmt igentligen för att göra ngt annat än att ligga på stranden o ha tillgång till ett hav. Men de fick gå.

Elin, Liam och Linneá på restaurangen där vi åt lunch..


Kalle, Elo, Jag, Elin, Linnea och Liam på prommenix i köpenhamn..=)

På vägen hem tog vi vägen om folkets park så att Elin och Linnea fick åka lite karuseller innan vi gick hem till oss.. Så kul att träffa dem, de blir ju inte så ofta, speciellt inte att man spenderar en hel dag tillsammans.

tjejerna åker karusell..


Liam va på väg ur sin vagn idag, kollade bort o i nästa ögonblick hängde han över vagnen o jag fångade upp honom innan han åkte i backen (som tur va) så nu är de sele som gäller!

Taikida spelar i folkets park (100 meter från oss) ikväll så Tobbe o jag har suttit ute i hopp om att få höra curly sue (bästa låten) men de blåser väl åt fel håll eller ngt för vi hörde ingenting o jag är alldeles för trött för att möta upp tjejkompisarna som är ute o partajar. Så nu har jag precis tagit en dusch o ska hoppa i sängen för imorgon väntar tydligen ännu en varm dag vid stranden=)
Charlotte  me familj kommer inte imonkväll som planerat, Simon är sjuk så Tobbe o jag är lediga hela helgen om de är ngn som är sugen på att hitta på ngt?!?

Förstår inte hur man kan vara så trött som jag är just nu o ända va vaken...
go natt

Kommentarer

  • challe säger:

    buhuu skriv inte så. jag blir knäckt. vill ju åka te dej i morron.

    finns bara ett fåtal ord för detta:

    the botten is nådd!!

    2008-07-31 | 22:39:59
  • Evelina säger:

    ha ha.. de kommer fler helger=)

    2008-08-01 | 19:47:58

Kommentera inlägget här: