jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Håller på och fixar och trixar lite här hemma, men med vad kan jag inte avslöja..
Annars är det ganska så lungt. Lilleman sover och jag dricker mitt morgonkaffe..
Ska till torget och handla jordgubbar när han vaknar o sen hem o laga mat till mannen i huset som slutar jobba vid ett.
I eftermiddag blir det nog en sväng till IKEA men oxå en långprommenad i de fin-fina vädret.. solen skiner o de har jag verkligen längtat efter!
Det sägs ju att de ska bli bättre väder imorgon o att de ska hålla i sig hela helgen.. hoppas att de blir badväder så att man kan ta sig till höllviken o få lite färg på kroppen som för tillfället är mer åt de vita hållet än de soligt gyllenbruna..

Min pappa kommer på tors och ska stanna ett par dagar.. han har inte varit här på över ett år så de är på tiden!
På fredag har Tobbe tagit FL (föräldraledigt) så då ska han me sin mamma och bror till Tyskland för att inhandla lite alkoholhaltiga drycker. Mest till bröllopet men lite vin till mig me hoppas jag;)

Liam håller på att riva stället, han sliter i gardinen, äter på mina ljus, river ner alla dvd-filmer (10 ggr om dagen), klättrar på allt och sliter i alla sladdar som ligger på golvet (kanske är dax att gjöra något åt efter att ha bott här i över 2 år).
Ja, nu gäller de att ha koll på våran lilla vilding!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: