jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tystnad råder

Kategori: Allmänt

Tobbe jobbar och pappa har åkt hem idag, Liam somnade utan protest (peppar,peppar) ikväll så jag sitter här i min ensamhet o bara njuter.. Ibland är de bara såå skönt att få vara helt själv o bara tänka på sig själv o ingen annan..

Va nere på stan tidigare idag och det slutade me att vi åt lunch på gränden, alltid lika gott..
Alla som vi tar med dit blir helt tagna utav stället, så mysigt att sitta ute i en trädgård (mitt inne i stan).

Efter att jag skjutsat pappa till tåget så tog jag med Liam en sväng till folkets park, han stormtrivs där.. o jag med=)
Så imorgon om de är fint väder så ska han få bada i fontärnerna för varje gång vi går förbi så försöker han slänga sig ur vagnen (i hopp om att kanske hamna i vattnet)
Ikväll börjad han t.o.m gråta när vi gick ut från parken.. har aldrig hänt innan!

Liam reser sig mot allt, kryper fortare o bättre för varje dag.. Känns som att det händer ngt varje dag!
Han är ganaska så tålig oxå då han trillar o slår i både huvud o kropp utan att säga ngt.. på de igen bara=)

Ikväll ska jag fixa med lite bröllops-fix, mer än så kan jag inte säga..
Hoppas bara på att lilleman sover för natten nu, sist jag va inne o tittade så låg han me fötterna på huvudkudden o huvudet inburrat i alla gosedjur=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Ja parkeken där vid er e perfekt! Vi ses kanske imon.

    2008-07-07 | 21:38:41
  • Evelina säger:

    ja, hoppas!

    2008-07-07 | 22:46:21

Kommentera inlägget här: