jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

utmattad...

Kategori: Allmänt

Hade precis skrivit ett långt inlägg och lagt in en massa bilder från igår men hela sidan bara stängdes ner.. fattar nada!

For att göra ett långt inlägg lite kort (och utan bilder) Så knaprar jag Ipren för att orka med livet.. Har sovit ganska så kasst inatt så jag börjar känna mig lite lätt utmattad..
har hela källaren full me tvätt, plus att vi väntar på att Tobbes mamma och bröder ska komma så de är bara att lägga tröttheten o förkylningen åt sidan o bita ihop!
Tobbe är ledig imorgon så jag hoppas verkligen att han stannar hemma från Tyskland och tar hand om mig och Liam=)

Liam va helt slutkörd nu ikväll, han somnade i samma sekund som han svalde sista klunken välling.. De händer inte alltför ofta kan jag lova!
Jag har som sagt sovit kasst inatt o vid halv fyra när jag tittade upp mot spjälsänges så stod Liam upp och kollade på mig som om att de va lite synd om honom o ville komma upp till oss.. vilket han fick (allt för att jag skulle få sova). Men de gick sådär med att somna om efter de, för min del i alla fall!

Liam har plaskat i sin pool idag, fanns typ inget vatten kvar efter att han hade badat, lilla fisken=)
Skulle ha hämtat Liams nya trehjuling idag men har inte orkat så de får bli imorgon.. om jag orkar!

NU ska jag lägga mig på sofflocket ett tag innan tvätten kallar.. pust!

Kommentarer

  • Lisette säger:

    Hej på er!!!

    Hoppas att du mår bättre snart och att mannen din tar hand om er ordentligt nu när du är dålig!!!

    Vi måste verkligen ses snart, saknar våra träffar!!Alltid kul att ses!! Vi var en stund i folkets park idag, jag,jonas och Melker och då tänkte jag att ni kanske också var där men vi gick ett varv men vi så er inte.

    Ha det gott så får vi försöka ses snart!!

    Krama Liam från oss!!

    KRAM

    2008-07-03 | 21:04:49
  • Evelina säger:

    Kan vi inte ses på onsdag nästa vecka?

    2008-07-04 | 22:10:27

Kommentera inlägget här: