jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

bajsat i hissen!

Kategori: Allmänt

Har precis ätit en stor skål med svenska jordgubbar och massa vispad grädde... Mumma!
Liam har sovit i vagnen så jag har legat på en filt ute på gården och försökt o sola, gick sådär när hyresvärdes pratade me mig hela tiden!
Nån i huset hade tydligen skitit (bajsat) i hissen i vårat hur, hur äcklig får man va.. Det hade tydligen hänt förut och han visste till 99% vem som är skyldig..
Nu förstår ni lite bättre vad det verkligen är för miffon som vi har till grannar!!

Väntar på att Tobba ska komma hem från jobbet, vi ska åka och storhandla...
Ännu en fullproppad dag lider mot sitt slut=)

Imorgon ska vi prova att ge liam mjölkprodukter på riktigt, pratade med bvc idag.. hoppas att allt går bra!

Har även varit på apoteket o lämnat tillbaka en bamse-sollotion som jag har köpt där, just den sorten o en massa andra ska tydligen vara skadliga enligt de senaste testerna så de tar tillbaka dem..
Fick en ny "utan" farliga ämnen som jag kan använda till lilleman..
Jag som trodde att apoteket hade bra produkter..:(

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    OJ DÅ! Jag har haft den till Vigge och han har blivit torr av själva solkrämen.. Men då ska jag också absolut lämna tillbaka den!! Har jag missat totalt att den är farlig.. attans!

    2008-06-04 | 20:50:53
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Gordi säger:

    Vilka svin...bör skita i en hiss!

    2008-06-04 | 22:42:12

Kommentera inlägget här: