jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

barfota?

Kategori: Allmänt

Jag har varit lite dålig på att ta bilder den sista veckan men ska iväg imorgon o träffa lilla Hugo, 6 veckor gammal så då ska det tas en massa kort. Vi ska åka och träffa Fredrik och Emma som vi träffade och lärde känna i Venezuela. De har som sagt precis fått en liten Hugo så honom ska vi få träffa för första gången imorgon. Ska även grilla, så morgondagen ser jag fram emot=)

Idag har vi varit på tippen och slängt våran datastol som brakade ihop för ett par veckor sedan.. med Tobbe sittandes i:)(så nu sitter jag på en pall eller på pilatesbollen). Hann även me en sväng till Team Sportia för att byta Liams regnställ till en storlek större och en tripp ner på stan för att fynda på rean o hitta ett par skor (tills vi ska på bröllop). Hittade en ascool hummeljacka till Liam som han bara va tvungen att få.. själv hittade jag inga skor i dag heller så börjar inse att jag kommer att få gå barfota... snyggt till långklänning? kanske inte ens syns under allt tyg=)?

Har precis mosat i mig en liter jordgubbar o betalat räkningar så nu är de lite mys o sen sängen som gäller!
Proppade i lilleman lite alvedon innan han somnade igår så inatt har vi fått sova någolunda, han vaknade nån gång vid ett men då fyllde vi på me alvedon så sen sov han till åtta imorse. De sjuka är att jag vaknade vid halv sex o kände mig utvilad, men gjorde misstaget o somna om o vaknade som världens tröttaste...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: