jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

bröllopsklänning inhandlad=)

Kategori: Allmänt

Tobbe är och hämtar Lina och Tim på tågstationen.. de ska vidare till USA imorgon men ska knopp hos oss inatt.. trevligt med lite sällskap=)

Har varit och storhandlat inför helgen och veckan men det verkar som att Tobbe åker på Hultsfredsfestival imorgon eftermiddag, får veta mer ikväll eller inatt..
Jag, Liam, mamma, syster o kanske några till ska i alla fall till Tosselilla (äventyrsland/djurpark) på söndag om det inte spöregnar. Jag har aldrig varit där o de kan ju va kul att få komma ut på lite "äventyr".

Min morbror med fru är även i Malmö över helgen så jag tänkte bjuda hit dem på mat antingen imorgon eller lördag..
Mamma är ju här med, så Liam och jag slipper sova själva för de är vi inte så glada åt...!
Tycker inte om när Tobbe åker iväg, har jättesvårt att komma till ro o sova gott!

Nu ska jag svepa mitt kaffe och hopåpas på att piggna till lite så att man orkar vara lite social ett par timmar...

Just de, har ju varit på jakt efter en klänning att ha på två bröllop i sommar och jag har äntligen hittat DEN!
Känns underbart skönt att ha de fixat, nu är de bara skor, västa smycken m.m som ska köpas in innan min outfit är helt komplett=)
Hur den ser ut? Det säger jag inte, bilder kommer efter brölloppen;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: