jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

EM=Tråkigt!

Kategori: Allmänt

Känns verkligen som att jag är den enda människan i hela världen som inte bryr mig ett skvatt om EM, VM, OS och allt vad det nu heter. Jag önskar att jag kunde tycka om det men jag gör det verkligen inte. Kunde inte bry mig mindre.

Synd bara att alla andra kanalen bara visar skit på TV:n så jag får väl sitta här ikväll o blogga o surfa i cyberspace istället..
Hade jag tänkt på de innan så hade man ju kunnat hyra en film.. men lilleman sover o Tobbe flyr fältet för att få lite socialt umgänge till fotbollen.
Sverige spelar ju, men vem de möter har jag ingen aning om..ja, ni förstår ju själva!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: