jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Familjen händiga??

Kategori: Allmänt

Måste bara berätta om en lite händelse från natten..
En hylla över våran säng och lillemans säng hängde lite "löst" igår så jag och Tobbe va jätteduktiga o pluggade om o skruvade upp den igen..
bara de att jag vaknade inatt av att mina glasögon (som låg på hyllan) åkte i golvet.. jag va för trött för att förstå men tur att Tobbe va lite mer på G än mig för strax därefter åkte fotoramen ner precis bredvid mitt huvud, en låda me nappar ner i lillemans säng o på honom så att han vaknade o blev ledsen. Han precis ta upp honom innan hela hyllan (ikeas lackhylla) lossnade från väggen o Tobbe fångade upp den i luften.. Kunde gått riktigt illa!

Det är när ngt sånt här händer som jag börjar o fundera på de här med hus, vi skulle inte kunna fixa någonting (eftersom vi inte ens får upp en hylla på väggen) så att bygga nytt o lejja folk till de känns just nu som ett alternativ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    samma har hänt oss med exakt likadan hylla, men då va inte milles säng på plats som tur va. men d e inte d att ni inte e händiga utan väggens fel ;) d sa jag när vår åkte ner..."kass vägg"!!

    2008-06-30 | 21:06:20
  • Gordi säger:

    oj...jag glömde skriva att d va jag Gordi som skrev d!

    2008-06-30 | 21:06:52
  • Evelina säger:

    haha, ja vi skyller väl på väggen då=)

    handyman som man är;)

    2008-06-30 | 21:18:36

Kommentera inlägget här: