jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Helgen som var..

Kategori: Allmänt

Lördagen spenderade jag, Tobbe, Liam, Gordi, Henke och Mille på segevångsbadet.. Har aldrig varit där innan med de va riktigt nice, speciellt om man har barn då där finns 3 uppvärmda pooler. Jag glömde såklart kameran men Gordi tog ett antal bilder så de kommer en annan dag..
Kvällen spnderade vi här hemma på våran innegård.. Kidsen badade medans vi vuxna drack öl och grillade..

     
Liam och Mille badar i minipoolen..

       
Lite sköna pics från kvällen..

Så skönt att man kunde sitta ute hela kvällen utan att frysa.. Sommaren är verkligen här (för att stanna hoppas jag;))

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Så mysigt det ser ut :)
    Vad liten Liam ser ut att vara i jämförelse till Mille :D

    2008-06-02 | 20:16:58
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    ja mille är väl ngt kilo mer man än Liam och ett par centimeter längre..=)

    2008-06-02 | 20:20:19
  • Gordi säger:

    Så fina våra kids e :-)
    Fan va trevligt vi hade, skickar bilderna så fort jag lagt in dem i datorn.

    2008-06-02 | 21:44:19
  • Evelina säger:

    ja, hur fina som helst.. jag har ett till på dig o mille som är jättebra=)
    låter bra, ska du me imorgon förresten?

    2008-06-02 | 22:07:06

Kommentera inlägget här: