jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Iám back!

Kategori: Allmänt

Sitter här med mitt förmiddagskaffe i ena handen o försöker skriva me den andra handen.. att ställa ner koppen kommer inte på tal för här ska de pimplas kaffe=)
Lilleman sover så jag tänkte passa på att lägga in lite bilder från de senaste dagarna..

Liam älskar sina mjukisdjur så här kommer ett på honom o hunden Teddy!


I fredgags var vi o hälsade på Fredrik, Emma och deras lilla Hugo (6 veckor gammal). Jag kan inte förstå att Liam har varit så liten, mindre t.o.m..
 
Hugo 6 veckor                  Liam 1 timme gammal

Men jag är ju galen i bebisar, skulle kunna tänka mig att ha en bebis hela tiden men de blir lite väl många barn..;)
Vi grillade och hade de allmänt mysigt. Liam tycker ju just nu att de roligaste i hans liv är att gå så både Tobbe och jag har ont i ryggen efter att ha gått runt me lillaman och "spelat fotboll"..
 

I lördags så jobbade Tobbe på dagen så Liam och jag var på stan alldeles själva, de va då jag hittade mina skor.. inget annat dock!
På kvällen var vi inne hos grannen på träff med föräldragruppen, vi vuxna grillade (drack rödtjut) och barnen busade på golvet.. supermysigt!
Liam deckade i soffan så när vi kom hem va klockan redan elva..
   

I söndags va Gordan, Henke och Mille här så kidsen lekte medans vi "vuxna" åt äppelpaj som jag hade bakat. Så kul att se Liam och Mille för de har verkligen hänt hur mycket som helst bara de 3 senaste veckorna..

Mille och Liam..


Lite svårt att gå när Mille blockerar vägen=)

Så skönt att familjen Dindic/Ahlbin är tillbaka så att man har någon att spontan-umgås med om dagarna..
Snart har Tobbe semester med och jag LÄNGTAR tills dess! Ska bli så mysigt!

Nu ska jag slänga på mig lite mascara o ta med mig lilleman ner på stan..
Tobbe slutar tidigt idag så..
I eftermiddag ska jag o syster shoppa loss lite, ska bli najs att få komma iväg ett par timmar=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: