jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kusin vitamin..

Kategori: Allmänt

Min kusin med familj har varit här över helgen och åkte hem idag så vi har spenderat gårdagen o idag tillsammans. Kidsen (Adam, Anton och Isak blev helt kära i Liam o ville att vi skulle följa med dem hem idag och flytta in i deras hus. Vi kunde få Isaks rum, hans är störst så de va ju snällt av dem. De tyckte att vi kunde sälja våran lägenhet o tom våra jobb.. hur man nu säljer ett jobb som servitris vet jag inte;)
Liam va i alla fall helt slut efter dagen o slocknade så fort han la huvudet på kudden.. våran lilla solstråle!
Alla tycker att han är så snäll och lätt att ha o göra med, o det är han verkligen!
Han har börjat resa sig upp, i badkaret, sängen.. ja överallt där det finns ngt att hålla sig i (att han sen släpper o tror att han är superman är en annan sak)
Igår satte han sig upp i sin säng för första gången o idag när Tobbe o jag satt o åt så hade han me satt sig upp helt plötslig, så klart missade vi hur de gick till.. typiskt!

Imorgon har jag inget på schemat men behöver ett par nya skor till min nya klänning som jag ska ha om ett par veckor när vi ska på bröllop så de kanske blir en tur till stan.. men risken finns ju att jag köper allt annat än skor, såg idag att de är rea på Harmoni barn o de har ju bara SÅ fina kläder!

Nu ska jag lägga mig hos sambon i soffan o kolla på allt dåligt som visas på tv:n under sommaren!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag skulle med vilja ha lite mer affärer att välja mellan till barnen! Trist med bara Lindex som ända vettiga ställe liksom.. Alla barn har likadana kläder här :(

    2008-06-23 | 20:53:36
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    kan tänka mig att de blir lite så, Lindex har ju jättefina kläder men lite variation skulle ju inte skada.. men har inte hemma hos emma lite roliga saker?

    2008-06-23 | 21:15:06
  • Jennifer säger:

    Jo.. Lite.. Har inte varit där på så himla länge nu.. Tyckte de hade så lite bodys och sånt som var smidigt och som man ville ha när grabbarna var mindre. Men jag får nog bege mej dit snart igen och leta tröjor som är smidigare nu, för DET har lindex dåligt med!

    2008-06-23 | 21:22:28
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: