jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Movienight..

Kategori: Allmänt

Idag är dagen men stort D.. Jag och syster har sett Sex and the city-filmen och den var precis så bra som jag hade hoppats på. Skulle kunna se den igen o igen o igen... Får väl vänta tills den finns ute på DVD för den ska jag bara ha i min lilla samling, hoppas att den matchar skokartongen med min lilla samling av alla avsnitten;)

Låter kanske som att jag är helt besatt o de är jag nog lite me..
De sjuka va att jag tjöt mig igenom hela filmen och fick torka mascara hela vägen hem.. tur att man inte skulle ut och dricka cocktails efteråt! O de va inte bara jag som tjöt, de lovar jag=)

För er som gillade serien.. ni kommar att älska filmen och hoppas på en uppföljare.. just like me=)
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: