jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

no subject

Kategori: Allmänt

Idag kommer min mamma och hälsar på, Tobbe ska hämta upp henne på stationen när han har slutat.. ´Sen blir de nog en sväng ner på stan. Har inte varit där på flera veckor så de ska bli kul! När solen skiner o det är stekhett så blir det inte att man går ner men dagar som denna, lite blåsigt och halvdant väder.. de är dagarna då man sätter sprätt på pengar..
Önskar att de kunda vara fint väder för alltid!

Klädde på lilleman för att gå till parken och gunga men de slutade me att jag la honom i sängen och han somnade som en stock. Han har varit vaken en sväng inatt så han va väl helt slut efter de=)
Så nu har jag har haft tid till att klistra in kort i album (vilket jag borde ha gjort för länge sen) men klistret tog slut så nu sitter jag här istället o gör verkligen ingen nytta!

Idag börjar HULTSFREDSFESTIVALEN...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: