jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

REA

Kategori: Allmänt

Ännu en sömnlös natt eller ett par timmar har vi nog fått. Har varit förvånansvärt pigg i alla fall.. Va lite seg fram till ettt men sen klädde jag på mig och Liam och gick ner på stan och shoppade barnkläder på REA. Alltid lika roligt att fynda=)
Igår köpte vi ett regnställ till lilleman men kom på att vi nog ska byta till en storlek större så att han kan använda det när han börjar på dagis till våren. Gummistövlar skulle han få ett par utav mormor:)

Imorgon jobbar Tobbe tidigt så han är hemma redan vid ett så vi funderade lite på om vi skulle åka till något bad med lilleman så att han inte glömmer bort de här med att dyka.. Jag skulle även vilja gå ner på stan o shoppa loss lite!

Nu ska jag plocka fram lite papper m.m  o fixa till ett grattis-till-bebis-kort.. ska ev hälsa på några bekanta som har fått en liten knodd. Lilleman ska sova o vi me ganska så snart känns de som!

Kommentarer

  • Lisette säger:

    Vad kul att du fick shoppa lite idag!! Det blev en del fynd här med!! Det är ju fullkomligt farligt att gå i stan nu, alltid hittar man något!!

    Synd att vi missade er idag, men vi får ta och ses snart!!

    KRAM

    2008-06-25 | 21:25:30
  • Evelina säger:

    ja alltid hittar man något som sagt...

    är lite dålig på att shoppa till mig själv bara. Måste nog öva på de;)

    ja, vi får ta o ses nästa vecka..

    kram

    2008-06-26 | 10:00:56

Kommentera inlägget här: