jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sex and the city

Kategori: Allmänt

Jag är trött efter en ganska så händelselös dag.. Har inte gjort ngt speciellt som är värt att skriva om i alla fall!

Liam går mer och mer (med hjälp förstås) men idag har jag släppt honom så att han har fått öva på sin balans men de slutade med att han tyckte att de va skitkul att slänga sig åt alla håll för han visste att jag fångade upp honom...
Helt sjukt att han redan är 8 månader..
Han har börjat äta samma mat som oss här hemma, vi började i och för sig igår men det verkar gå hur bra som helst...=) (so far).

Imorgon bitti åker mamma hem igen o Tobbe börjar jobba 16 så dagen ska tillbringas med familjen, ska bli mysigt för det var ett tag sen de bara va vi tre..

Måste ju även berätta att syster och jag har bokat biljetter till Sex and the city-filmen som har premiär i helgen, I am a BIG fan.. så på söndag kväll sitter jag spikad framför en stor bioduk tillsammans me Carrie, Miranda, Charlotte, Samantha, en massa Cosmopolitan  o så klart Mr Big! Jag längtar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: