jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

SKORNA

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag hittat skor som passar till klänningen som jag ska ha på bröllopet. Känns som att jag har letat igenom hela stan utan att hitta SKORNA.
Så idag tog jag vägen om Vagabond o där stod de bara, ett par kvar, min storlek och på rea dessutom.. HUr ofta händer DET lixom??
Så nu är de bara allt annat krimskrams kvar att handla..
Det får bli en annan dag för nu ska vi in till grannarna o träffa alla i föräldragruppen och grilla..
Ska bli kul, kan tänka mig att de är full rulle på alla barn nu.

Liam lärde sig förresten att krypa igår, lite stappligt men de går framåt=)

Kommentarer

  • syster säger:

    Neeeej, har jag missat det? Jag måste få komma och leka lite imorgon, så att jag inte missar fler viktiga saker!

    2008-06-29 | 00:52:52
  • Evelina säger:

    ja, vi är hemma så e är bara att komma bort...

    2008-06-29 | 18:20:21

Kommentera inlägget här: