jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

små röda gubbar

Kategori: Allmänt

Har varit lite dålig på att uppdatera.. IGEN!
Min mamma är ju här och vi har haft fullt upp hela helgen. Vi är precis klara efter att ha storstädat hela lägenheten  i ett par timmar. Skönt att ha de gjort till midsommar (inte för att vi ska vara hemma men i alla fall=)).
Har även varit nere på stan en sväng, shoppat lite till mig (bla en pajform som jag länge varit i behov av), en tröja till Tobbe och lite smått och gott till lilleman... Jag som inte skulle shoppa ngt!
Köpte även med lite jordgubbar hem så nu är det bara grädden som ska vispas=)
Med tanke på hur mycket jordgubbar jag åt förra sommaren när jag var gravid så borde jag ha förätit mig, men icke! de röda små gubbarna kan man bara inte tröttna på!
Mums..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: