jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

sönderbrännd

Kategori: Allmänt

Efter en heldag på stranden så har jag efter mycket tvekande hamnat här.. Solen tar verkligen kol på mig o jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu..

Tog med mig grannen och hennes Noel ner till ribban idag för att möta upp Klara, Lisette, Anna och alla barn.. det blev en heldag och vi va inte hemma förens vid fem..
Jag är helt sönderbrännd över ryggen sen helgen så idag va de skuggan som gällde..  Jag fick i alla fall inviga min nya snygga bikini som inhandlades igår=)

Imorgon kväll kommer Tobbes jobbarkompis Jocke och hans flickvän hit så vi ska grilla.. Men innan de så blir de sångstund på öppna förskolan i Limhamn.. Men förmiddagen ska jag bara vara hemma och ta det lite lugnt, kan behövas känns det som!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: