jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tråkväder

Kategori: Allmänt

Idag vet jag verkligen inte vad jag ska skriva..
Vi har inte gjort ngt speciellt idag, tråkigt väder o vi har mest bara varit inne. Tog en sväng till torget, inhandlade lite rabarber bla så jag bakade en rabarberpaj till Tobbe och mig som vi avnjöt efter lunchen idag.. Väldigt god blev den oxå=)
Har varit på Netto en sväng och handlat lite onödiga saker som man alltid gör när man går dit.. undrar varför?

Liam vägrara att sitta still, nu är det krypövningar för hela slanten som gäller.. Helst vill han att man går med honom o håller i hans händer men min rygg pallar inte riktigt de. Han är för söt i sin gåstol  när han verkligen tar satts för att köra på våra fötter.. Han backar ett par meter o sen springer rakt på.. så nu går jag med skor inomhus!

Har varit hos syster nu en sväng ikväll och skrivit lite mer på mitt CV och personliga brev så förhoppningsvis blir de klart imorgon, måsta bara ta lita snygga kort på mig som ska infogas i brevet;)

Nu är de sängen nästa, Tobbe ska upp i ottan! Han börjar vid 04.00
Mitt i natten juh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: